Dagelijks doen wij ons best om dit platform en onze service zo prettig mogelijk te maken voor iedereen. Maar het kan voorkomen, dat je niet (helemaal) tevreden bent. Wij willen dit natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Laat het ons weten en maak melding van je klacht via een mail naar info@zoekjehuisje.nl. Dan bekijken we samen hoe we dit oplossen.

Wij vragen je vriendelijk om de klacht zo goed mogelijk te onderbouwen. Zo kunnen wij alles zorgvuldig uitzoeken.

Ons streven is om je klacht binnen 2 werkdagen na verzending in behandeling te nemen en deze zo snel mogelijk af te handelen. Soms vragen wij om extra informatie om tot een besluit te komen. Nadat wij je klacht in behandeling krijgen, nemen wij contact met je op om de voortgang te bespreken. Je krijgt van ons altijd een bevestiging van ontvangst van je klacht.

N.B. Vermeld in je klacht altijd je (bedrijfs)naam, adres en contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer). Zonder deze gegevens nemen we de klacht niet in behandeling.